typsikt..

Imorse när jag vaknade hade jag något bugg i örat, ont som fan där ett tag men sen släppte det och gjorde bara ont när man var där och pilla och nu är det tillbaka igen att det gör ont hela tiden. Kan hända att öroninflamationen smyger sig på, men så ont har jag iallafall inte så det är ju bra (Y) inte haft öroninflamation eller halsfluss sen jag opererade bort halsmandlarna -08. Före det var det ett helvete hela tiden och efter ingenting. Men kanske gått för länge nu så det börjar vilja komma till Emmelie igen :O


Malin vill att jag ska komma på hockey idag, får se hur det blir :)
Ska börjar åka hemmåt snart iallafall..
Är hemma (eller i Ale som under veckorna är mitt hem) från praktiken idag, första och sista gången. Jag tycker om stället jag är på, människorna och framförallt att jag får lära mig hur mycket som hellst! :D

Igår såg jag och Björn bara en massa tv och mös på..
xoxo /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0