10.00!

Godmorgon!
Precis vaknat och det är dax för uppstigning och fix inför skolan och två lektioner.
Jag börjar kring tolv så min buss går elva. Björn åkte kring åtta imorse :S

Idag efter skolan ska jag gå om på Smaka och se om det finns någon jobbtid till mig på lördag :D Om inte så blir det väl inte gobb då.. Efter det får jag se om jag kanske går på stan en sväng och shoppar lite smått. Jag känner mig någorlunda pigg idag eftersom jag har fått sova ut. Vi somnade typ kring nio tio tiden igår, vi har slagit på Snabba chash men somnade ändå lika fort.. Den är ju såå lång tyckeer jag :O

För övrigt känner jag att jag har lite småont i ryggen och benen sen skoterturen.
Kanske rent ut sagt träningsverk, brukar vara det.. :)
Men en härligt skotertur kan jag då säga att det var! <3
(Saknar skoterturerna från förra vintern med er Evelina och Kicki)

Nä nu börjar det blir dax för fix! Puss

Kommentarer
Postat av: evelina

jaaag saknar också .. <3

2010-02-17 @ 12:05:57
Postat av: Sofia

TACK :D

2010-02-17 @ 19:03:31
URL: http://karlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0