16.50

Kom precis hem från Luleå..
Björde skolan 11.45 och gick en halv lektion + en föreställning.
Föreställningen hette "älska kondom, älska med kondom" -den sög!
Efter skolan gick jag på stan,
gick om på Åhlens för att köpa en salladsslunga åt mami.
Hittade även en halsduk till mig själv på Carlings! :D
Så nu står mamma och gör sallad :) Kycklingsallad trorjag.

Gårdagen bestod av skola och en massa fikande eftersom Kicki fyllt år.
Imorgon fyller ju då en viss Emmelie år
så då kommer jag få fikagäster och presenter.. om jag har tur :p



m. Siri igår på Örnen :)
Ni förstår hur roligt man har när man sitter och väntar på bussen dagarna i ända!
..För övrigt så har jag och Kicki kommit på att bussen är ju fan vårat andra hem!
Även skolan. Hojja så tragiskt!

Idag vet jag inte vad som står på schemat, ska kika efter hårförlängning blandannat :)
Sugen på att åka till Ale en sväng också om mami is köra,
om inte Björn tänkt komma hit mitt i allt! ..vet man ju aldrig ;) <3
Nu ska jag gå och käka sallad! hihi

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0