Ale

Det var ett litet tag sen jag var här :) Men nu är jag här en natt eller två iallafall.
(har slut ström på mobilen, som om ni ska få tag på mig så måste ni skriva till Björn)
Mycket irriterande det är, alltid lika klantig och glömmer ladda mobilen på kvällen. Sen tror jag att det ska räcka med tre ploppar men icket! Jag är handikappad utan min mobil, och så är det bara!!

Idag klev jag upp kring tio, eller först vaknade jag klockan åtta då Björn for.
Jag gjorde mig klar och mami körde mig till bussen (eftersom det var så kallt :S) som gick elva och började kvart över tolv. Lite onödig dag, vi gick till ett och sen slutade vi för att alla lärare skulle på någonting. Skönt ändå, så jag fick med mig Siri på stan. Jag köpte fyra tröjor som jag kan visa bild på någon annan dag då jag har laddat och knäppt kort. Vi gick även och fikade på smaka. Sen åkte jag med Lisa hit klockan halv fyra.
Vi har hunnit vara i garaget en sväng, samt äta och varit och fixat lite annat tjaffs..
Ikväll blir det mys med chips och dipp + cola. Även en film som pricken över i tror jag nog! Alltid lika gott och mysigt :)


NU
ska jag springa ut och se vad Björn hållpåme! :D
Kiss and Hug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0