Förlåt för en väldigt dålig uppdatering!

Men dagarna har faktiskt inte bara stått still för en gångs skull :D

I fredags blev det att jag hoppade i duchen klockan tolv och tog bussen som gick klockan ett mot stan tillsammans med Siri och Viktoria :D Kulkul.
Köpte en cakeeyeliner och en pensel till det på Make Up Store. Ingen köpte speciellt mycket, vi såg mest frememot maten som blev på Tasty :P

När vi hade gått klart på stan tog jag bussen som gick 10 över fyra till Ale mot Björn där också Calle och Victor var. Just när jag kommer fram hoppar vi in i bilen för att köra till baka dom till stan, nödvändig bussresa för mig före. Sen tillbaka till Ale igen och vi for även till Selet en sväng + lite garage ofc ;) :S

Lördag klev jag upp just före elva och fixade mig inför ett litet jobbpass :D Efter det åkte jag hem och velade fram och tillbaka med for tillslut på crusingen med några törebor. Före det hade vi en liten förfest här.











Hem åkte jag med Axel och Jonte kring klockan halv två kanske? :O hihi, vet inte riktigt..
NU ska jag gå och fikilika med dom andra familjemedlemmarna ;) HEEEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0