Fredag morgon!

Det betyder att jag egentligen skulle ha börjat min första lektion för undefär sisådär 55minuter :p Men icket idag! Såå SKÖNT. Fast alltid så typsikt att jag vaknar så tidigt när jag har lov eller sovmorgon eller en ledig dag. PUHH

Idag tror jag absolut ingenting händer, blir nog bara att tjilla. Ska ju jobba imorgon 12-16 :) Roligt ska det bli när man börjar lära sig, fast än finns det mycket kvar!! Kanske tre jobbdagar till så sitter det ;)
Ikväll kanske man hittar på någonting med någon utav brudsen, eller så kommer jag sitta här fastklistrad med små fyrkantiga ögon 8) Lät tveksamt att jag kommer vara med Björn ikväll heller..
Kanske att jag fördriver lite tid med att sola? Eller stan? Vi får väl an sii vad kvällen/dagen har att bjuda på! ;)



Att vi aldrig kan vara seriös.. :p
Finns två ännu mer fula bilder på oss från igår.
Eller egentligen miljontals om ni bara letar ;)


Mina SNÖ-örhängen som jag fick av Linda när jag fyllde år :)

Nu börjar jag bli sugen på frukost, en dusch och en låång tandborstning!

Så synd är det om mig nu.

Pusshejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0