Friluftsdag =

Ledig dag för Emmelie :D
Aldrig att jag går på isen i stan i dethär kalla vädret.
Skönt det var att sova ut imorse.
Men det blev inte många timmars sömn hur som hellst eftersom jag hade en piplisa i mitt rum fyra i natt! -DORIS!
Hon ville ut, och det var panik. (våran hund).. :p
Och att hon alltid kommer till mig, kanske för att hon vet att jag vaknar av hennes pip för eller senare eftersom det inte är första gången. Inte sista heller, kan jag tro.. Tillslut skriker hon verkligen.

Synd om Doris då hon hoppade på tre ben och fick ha en socka på det fjärde :D

Igår somnade jag på soffan när Siri var här efter att jag solat och duschat :)
När jag blir väckt av att mami skakar i mig får jag panik..
VARS ÄR SIRI?! :O
hihi, förlåt. Men vi får hitta på någonting idag.
Och så passa länge och bra känner vi varandra att det inte spelar så stor roll, jorden går inte under.. Trorjag? ;) tihi!
(måste tillägga att sola var grymt skönt, måste göras innan fredag igen)
Jag solade alltid förut, men aldrig nu för tiden.

Idag får jag se vad som händer och sker!
Nu ska jag kliva upp och äta någonting och städa rummet mitt :)
-PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0