Gårdagen

..den bestod av..

Gragestädning i fleraflera timmar tillsammans med Björn mami och Kicki :)
Allting började med att vi skulle få in skotern :p


Se så fint vi satt upp allting på tavlan :)
Man kan inte säga att vi har lite verktyg..

Mamas splitt new car :)



Från stor till liten.



Kvällen bestod också av slingfärning i Björn hår.
Jag och Kicki fick exprimentera lite :P ..men blev knappt ngt ;)

haha..
här kommer lite mycket fina bilder ;O



vilken fin flink!

Idag har dagen bestått av skola och KÖK..
Kul, bättre än lektioner! Vi gjorde två sorters efterrätter!
Kom hem kring tre och nu är det dax för KÄK!

GRATTIS SYSTER 18 ÅR IDAG :)

<3



Kommentarer
Postat av: Linnea

Taack:) jag fyllde 21 så nu är jag gammal och grå ;P

2010-02-02 @ 10:09:34
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Linnea- ungmamma & ryttare

jag tror inte han ska med längre :) han har lite svårt att bestämma sig ;P

2010-02-03 @ 16:53:31
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0