godmorgon alla friska!

Vaknade 20 över sju idag av att Kicki ringde.
Ligger hemma och hostar idag, jobbigt :S

Björnbaby skulle komma hit idag och hjälpa Conny med skoter och vara med mig :) Får se vad vi hittar på, mest troligt blir det nog bara en film med någonting gott eftersom det är så dött som det går att bli alltid överallt + att jag kanske borde tänka på att ta det lite lungt så jag kanske blir frisk snart.
Igårmorse hosta jag mig rödsprängd i ögonen, trodde Anki skulle skicka ut mig ur köket som jag hostade. Men jag klarade mig, och tur var väl det. Inte så kul att ha klivit upp tidigt på morgon för att gå på lektioner och sen så FÅR man inte vara med..
Jaja, nog om detta. Det har ju aldrig hänt så vad gaggar jag om ;)

Jag blir allafall hemma hela dagen idag,
ska fortsätta läsa lite till provet som jag egentligen skulle ha idag på morgonen.
Men först och främst ska jag gå och äta litegrann och dricka lite hostmedicin.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0