haha :p

Nästan sjukt hur mycket roligare det är med Fackebook!
Vad skulle VI göra utan? ;)
Fått 110 gratulationer via Fackebook! :D TACK ALLA!

 
Igår var det ju då som sagt min födelsedag.
Jag åkte hem med Björn kring fem från skolan mot Råne.
(vi skippade Waldorf)
När vi kom hem var farmor här och Stefan for precis,
efter det kom Linda och kusinerna Victor och Edvin.
Ett tag efter det kom Tomas och kusinerna Sanna och Frida,
Sen kom även Siri, Agnes, Conny, Eva-Lena, Malin,
Krissan, Uffe och säkert någon fler.
Väldigt viktigt för er som sääkert vet vilka alla är ;) hihi

Jag fick massa pengar, tror det var kring 2500 kr :)
Kul att kunna shoppa och kanske ha kvar lite pengar :p
Men nu ryker snart 500 från hårförlängnigen och legginsarna,
om jag har otur..
Fick även ett par fina örhängen och en svin cool nyckelringsklocka.
Öppnade även i bilen på vägen hem Björns present.
Jag fick en superfin ring av honom :') <3
TACK

Klicka för att visa Megabild!
Här är även ett till Tradera köp, men faktiskt inte superbilligt. 200kr!
(alltså legginsarna)
Hårfrörlängningen ser ni på tidigare inlägg!

Jag ligger hemma och jäser i sängen om ni inte visste det :P
I morse när jag klev upp klockan sex med Björn så var jag svin förkyld.
Så när han for somnade jag om och vaknade till min buss gick klockan nio,
då kände jag att jag är hemma idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0