Inte så bra idé!

Gick skola idag från 8.40 till 16.30..
Alltså vart det 7bussen i morse och 10 över 5bussen hem. :/URS!
Skönt med sovmorgon imorgon, kan ta nio bussen iallafall.
Har faktiskt inte så mycket mer att säga. :/



Lite söta bilder på när Björn gnuggat sitt hår så det ser ut och känns som svintto.
Har har äkta babyhair så rättsåkul.
För övrigt är det bilder sen lånt tillbak när vi satt hos Carro en kväll. (Björns bilder själv)

Vet ni vad jag tänkte göra?! :O
Jag var på väg att gå och ta en powernap, men såg just på klockan.
Inte så bra idé, Emmelie!
Klockan är ju fan 20 över åtta! Sjukt!!
Den känns som typ sex, men det var kanske för att jag kom hem så sent.
På ett sätt hade det varit skönt att gå och ta en "pn" och somnat för hela natten.
Men inte om man hade vaknat fyra och inte kan sova mer.
Hum, läggdax för mig klockan nio. P & K

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, ja det är klart det är! :D Annars är det slöseri med tid ;P

2010-02-18 @ 20:44:09
URL: http://summertimeblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0