jag vet, jag såg det på facebook!

tihi! :)
Såå klockren grupp!

Idag vaknade jag klockan åtta och tog nio bussen in mot skolan.
Började kvart över tio,
före det sprang jag till syon för att byta bort matte B till Livskunskap..
Hojja, jag bara kände att.. Naae, fy fan för matte B och ekvationer!
Just nu har jag svenska i datasal, efter det har vi lunch och sen matte.
Precis samma visa som förra fredagen och kommer alltid vara det. Puh :/
Slutar iallafall 10 över två idag, Björn kommer nog en sväng till mig idag.
Tänkte inte göra så mycket ikväll eftersom jag jobbar imorgon på Smaka.
Ska nog kanske umgåsas lite med Siri också :) KUL!

..men lördag!?! VAD HÄNDER I DENNA VÄRLD?! :@

Nu ska jag försöka skriva vidare på min novell.
Efter det ska jag äta som ett MAAATVRAAAK!
Min mage är mycket hungrig och lever om just nu.
-Ris och Kebabgryta typ. Det duger (Y)

Bilder från blandannat igår kommer in när jag kommer hem :D
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0