jaha, det är dax att komma nu va?!

Jo.. jag tyckte faktiskt att det var dax!
Men har märkt att det är fler än jag som haft fullt upp i helgen.
Inte mycket läsare alls :/
Men nu jävlar är det vecka och alla dör ut framför datorerna :P

Här kommer bilderna på håret så ska jag berätta helgen längre ner:

Som det kom..
Lite brunaktig färg.


Här är det färgat och klart = SVART = my haircolor!

Här har ni även bild på leggingsen jag beställde :)

Riktigt snygga :)

Helgen då!
I fredags var vi bara här hemma,
jag och Björn var även till stan en sväng för att köra Kicki till ett partajj som vi också gick in på en sväng. Inte så mycket ös, iallafall inte när man var nykter såå vi for rätt snabbt. Satt hemma ett till tag med lite folk och efter det gick jag och la mig eftersom jag skulle upp och jobba.

Lördag gick det mycket bra på jobbet :) Kul detsutom! Jobbade 9.00 - 16.30. Det ända som inte var på topp var min sjuka. Kändes som feber när jag kom fram till Björn efteråt så jag tog mig en Ipren och åt middag så blev det liiteliite bättre iallafall. Kvällen bestod av Selet.

Söndag vaknade vi tidigt (fast jag inte skulle det, men det är ju inte så enkelt när man inte sover själv och det istället finns två viljor<3) och gick ut en sväng. Efter det gick vi in och åt lite och drog sen iväg med skoter mot Selet. Jag gick in till Karin och dom och pratade skit medans Björn for med grabbgänget och körde. När vi kom tillbaka hem till Björn vid tre tiden fikade vi och åt middag eftersom hans mamma fyllde år.. och juste!! Det var ju alla hjärtans dag :D Efter det for vi till Krille och läma pengar i Västmark? och sen om i Selet en sväng och vidare till Råne. Vi såg Köping och efter det gick vi och la oss och såg film tillsammans med chips och dipp! :)
Massa annat har vi också hunnit med!

Köksdag idag på skolan som vanligt..
Nu sitter jag och ser på lite OS, konståkning :p



<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fan vad snyggt det var med löshåret :D

2010-02-15 @ 20:38:55
URL: http://karlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0