LOV!!

-I HELA 10 DAGAR!! :D
Vad ska ni hitta på?

Om en halvtimme går bussen min hem.
Jag går inte på musiken idag, är spyless! Plus att jag orkar inte väta 40minuter på min buss efter musiklektionen. Är hemma sex då isonnafall.. :/
Hur som hellst så vet jag då två stycken ur min grupp som skulle vara borta, och vi är sammanlagt sju stycken med alla. Så tror inte det kommer bli så mycket spelande idag. Plus att det är alltid någon som är borta. Vi är aldrig full grupp. Så nu går inte jag heller..
Sitter på Örnen nu och fördriver tid på Facebook (som vanligt) :)

Hemma har jag iingen som hellst aning om vad jag ska hitta på.
Kanske blir världens sämsta lov som det inte händer ett skit på?
..nä, inte den inställningen nu ;)

Bloggar mer när jag kommer hem med lite bilder och annat nice!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0