Plåttermos

Hejhej!
Just nu ligger jag i Björns säg i Ale.
Måste säga att det är grymt sköönt :)
Precis käkat en lagomt god middag, biff och potatis + sås.
Ska snart gå ut och se hur det går för Björn och Joel i garaget.
Huum, garaget :/
Jag tog fort chansen och stannade inne och läste bloggar istället ;) Bravalva?


Jag kör dom mer än gärna! ..men skruva, njaa ;)
Det AVSTÅR jag nog istället mer än gärna! tihi ^^,


Idag efter skolan gick jag på stan en sväng med Mimmi och gänget,
efter det sprang jag in med kontouppgifter och lite sånt på Smaka..
så jag får någon lön somsmåningom :D
Jag skrev även upp mig till jobb nu på lördag 9-16.30 och nästa lördag 12-16!
Häääärligt Emmelie!! (applåder)
Inne på Åhlens hann jag även roffa åt mig ett par gråa jeansleggings
och ett par andra svincoola leggings ;)
..ii helvete att dom har bilder på det jag köpt på nätet!
Jag får ta egna bilder och visa er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0