Söndag morgon..

Igår klev jag upp klockan åtta och Björn kom upp kring kvarit i nio för att starta bilen.
Tror  ni den gick igång? NÄ! -30 grader :/
Två minuter i nio körde mami mig till bussen och jag hann precis eftersom den gick nio.
Jobbet gick jättebra!
Fick stå lite i kassan + att det börjar gå mycket bättre med allt annat.
I mitten på dan har man börjat få upp tempot så det går svinbra :D
Tog 20 över fyra bussen hem, men höll nästan inte på att få komma in på bussen :P
Jag fick inte åka på busskortet och jag hade inga lösa pengar på mig.. Men fick gå in bara tillslut.

Igårkväll satt jag och Siri hemma hos mig och drack :)
Somnade gott, men tidigt!
Hemma var även Carro Kicki Oskar och Agnes kom en sväng.




Haha, detsutom var det en världens riisfest :p
Alla hade uppsatthår och var typ oduschade.
Jag luktade matos och lite allt möjligt sen jobbet igår.
Ingen hade knappt smink osvosv ;)
-Sköna bönhönor!

Nu ska jag stiga upp och stoppa i mig någon slags mat.
Sen får vi väl se om jag ska vara någonting med Björne idag <3
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0