tisdag..

For på IKEA idag med mammsing :)
Inte mått bra alls under hela färden vilket jag känt i flera dagar ifs,
men tog alvedon när jag kom hem.
Efter ett tag gick jag och tog febertempen också, joo..
nog var det så att den visade nästan 38 även fast jag knaprat alvedon!

Får se om man kanske får besök av älsklingen när han slutar skolan =)
Skönt det iallafall!
Tror vi skulle göra plättar här hemma sen också, gott!
Kanske jag blir bättre, jag är hungrig men kan ändå inte äta.
..ingen matlust alls!
På väg hem från IKEA stannade vi till på Frasses,
inte ens där kunde jag äta mer än lite strips! Hojja..
Kan egentligen inte vara hemma mer från skolan än en dag, men kanske är tvungen.
Har sov morgon imorgon iallafall, måste upp kring tio så det kanske går bra!

-Över till inhandlingslistan..
Det ända jag flyttade från hyllan till korgen åt mig själv var denna:
KOMISK Kudde
Häftig va?
Ligger på den just nu, vääldans skön :)
Perfekt storlek till min 120:s säng!

Sen köpte vi även ett bord, två bänkar till hallen + fyra små gråa söta runda sittkuddar, en taklampa, två lampskärmar och lite tjaffs :D
Innan jag gick in på IKEA sprang jag in på Stadium och Skopunkten.
Hittade ett par skitsköna sockar på Stadium, men icket några skokkor!

Nu ska jag gå och se vad dom andra gör, har fått mig en liten vila iallafall.
Kanske måsta knapra lite mer alvedon och få i mit någon mat.
Puss

..tror det snart kommer en ny header.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0