torsdag - söndag


-min födelsedag (torsdag)


-box på idrotten (torsdag)
Nathalie Mira Jessica Erica


Sanna Mira


Emma Mimmi


-Solfilm (Söndag)



Åhh att man var duktig och dammsög och torkade genom Björns bil igår :D
+ poäng till mig :p

Synd att jag inte tänkte på att ta fram min lilla mobil och knäppa lite kort fler gånger,
har ju varit jättefint väder och massa sool :D
Alla skoter och gormturer som vi varit ute på.. Huum, typsikt!

Jaja, just nu sitter jag och ser hockey
och vi fick just klart för oss att målet var inne för Luleå :D
Nu står det 1-1, hur länge är inte så säkert. Men inte länge!

Snart blir det då fan pissågoligg..
Jag är trött som satan pga min PN.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0