Måndag 13.48

Min dag har gått bra! :)
Jag kom till skolan, gjorde en liten smörgåstårta i kallköket.
Efter det slutade vi kring halv tolv,
då gick jag och åt med Emma och Sandra och tog tolv bussen hem :D
SKÖNT!


Mimmis smörgåstårta m. kött och lite annat molijox mellan :D


Min och Emmas smörgåstårta med lax och räkor och lite annat molijox mellan där med :p
Den är god, kan jag nog lova även fast jag inte smakat.

Nu tänkte jag ta en liten powernap eftersom jag redan gjort bort att äta på skolan,
det var god mat! Köttfärssås och spaghetti :)
Får se hur länge jag sover, inte sovit många timmar inatt.
Igår såg jag förresten Sommaren med Göran tillsammans med Björn då han kom! Rolig!


..tänkte även visa mina leggings som jag köpte förra veckan.

Om ni ser noga ser ni att det är olika möster i olika sorters matrial.

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0