vad gör jag vaken?

Såå typsikt när man väl FÅR sova!
Jag vaknade för ett litet tag sen,
och pigg som en jag vet inte vad :/.. huum
Jag behöver egentligen kliva upp klockan tio om jag ska på skolan,
för då går bussen elva och jag börjar tio i tolv först.
Men tror fan inte att jag ska fara och smitta ner på skolan,
har grymt ont i halsen + att jag vill veerkligen INTE vara sjuk till helgen då det är jobb!
..hade feber igår också.

Baby skulle typ också vara hemma idag, så jag kanske får besök snart!
..om jag då blir hemma, vilket jag tror!
Han var här igårkväll men åkte hem igen.

                                   JAG VILL JU HA FULLT MED POST I BREVLÅDAN IDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0