-31,3!

Burrr!

D
et är ju grymt så jävla kallt det går att vara ute! Jag som tänkte fara till Ale idag, men hojja för att gå ut igen. Jag sprang fram och tillbaka till postlådan, och under den lilla biten hann jag nästan frysa fingrarna av mig :S Det blir ju inte bättre av att vi eldar sönder kaminen här inne så vi har 25 grader, finns ju ingen chans i världen att vänja sig lite med allt kallt!



T
änkte försöka ta mig in i duschen nu, brorsan och hans kompis skulle ändå ha datorn här i köket nu. Sen vetni måste jag ju tillbaka till Facebook för att sköta om mina små farmar och cafe world och allt vad jag nu gör :D ..sen får den som lever veta vad som händer och sker senare ;)

-puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det är skit jobbig ;P Mina halsmandlar är också så stora att dom nästan tar in varandra och ändå säger doktorn att dom är "normal" stora :O Men efter det här så hoppas jag verkligen att jag får ta bort dom! :D

2010-01-10 @ 13:47:37
Postat av: maria

Ja, det är skit jobbig ;P Mina halsmandlar är också så stora att dom nästan tar in varandra och ändå säger doktorn att dom är "normal" stora :O Men efter det här så hoppas jag verkligen att jag får ta bort dom! :D

2010-01-10 @ 13:48:16
URL: http://summertimeblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0