17.12

Vaknade tio i morse, hoppa in i duschen och gjorde mig klar för att åka in med Björn för första lektionen som började kvart i tolv. Hade två lektioner och slutade så jag kunde ta tio i två bussen hem :)

När vi kom hem kom Märy och Carro med fika från fiket.
Så vi käkade lite chokladbollar osv.
När vi smaskat i oss allt detta onyttiga så åt vi kycklingsallad till middag,
jag mami och Kicki..
Men tror att jag ändå kommer ta över med det onyttiga idag igen,
ska nämligen springa över till Agnes och fika eftersom hon fyllde år igår! :)
Namnam ;)

..tycker det är som kul att kika på gammelbilds :)
Gå in på min pixbox och kommentera lite! www.emmelieskoog.pixbox.se !



liten och blond :p



tidertider


siri jag linda pänki i bulgarien!
vill tillbaka

Nää, nu drar jag över till Pänki bruden :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0