allt i allo

Nu var det ett bra tag sen jag bloggade,
och det har hänt littegrann iallafall :D

I torsdags for jag och Siri och tränade igen.
Vi körde armar och lite ben.
Jag har klarat mig från dendär fruktasvärda träningsvärken faktiskt.

I fredags var det fest hos Päenti..
Överfullt med folk, skit och spya överallt och inrökt..
När det börja silna lite folk blev det bättre och et gick att andas.







Igår for vi till Farmor och Farfar en sväng, där också faster var.
Vi for för att gratta farfar som fyllt i fredags och farbror Lars igår :)
Kvällen bestod av supning här hemma på Kummel.
..såå det blev en tvådagars ;)
Skönt med en liten återställare igårkväll, mådde värkligen skit hela lördagen.
Idag är baksmällan inte så farlig, lite småseg men inte så farligt.

Nu ska jag bara invänta Björn som är och kör skoter med Rånefolket.
Idag vet jag inte om det blir Ale eller Råne,
kanske är dax för en Ale-tripp eftersom Björn typ varit här hela veckan :p
jaja, vi får väl an sii!
Bye, leverpaj!

Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHA SIRI :D :D

2010-01-31 @ 20:49:41
URL: http://karlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0