Älvgatan

Här sitter man hos Evelina och Amanda :)
Dom sitter och pluggar medans jag roffa åt mig Amandas laptop, hihi!
Ida står och lagar spaghetti och köttfärssås = middag snart!
Efter det börjar det rundas av mot bussåkning,
Evelina åker också in mot stan med mig också för lite brottning,
och jag åker väl hem och slappar och slööar!
Kan hända att man kanske blir hurtig och får kraft för ett litet gym-pass,
men det blir senare ikväll innan kvälls duschen eftersom dom har brottis där ;)
Men jag tvivlar på att jag is, om det händer blir jag själv förvånad...

Idag blir det ingen Björn till sällskap, men har ju varit här nu :)
Blir istället kanske när man kommer hem härifrån att gå till Agnes.
GRATTIS PÅ 15 ÅRS DAGEN GUMMSAN :D <3

Nu pyser jag!

Kommentarer
Postat av: EMMELIE

Menade att Evelina åker med mig till Råne :p

2010-01-19 @ 18:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0