äntligen helg!



Slutade elva idag efter en engelska och matte lektion. På matten hade vi prov och det gick faktiskt förvånadsvärt bra :)! Skönt att vi gjort bort det nu.. Men fy åt fan för att starta upp ett nytt kapitel :/

Gick på stan direkt när jag slutade.
Skulle köpa svarta jeans, och jag hade tur som hittade ett par billiga!
..det är inte likt mig inte :p
Istället för dyra jeans fick jag då BILLIGA jeans,
en "hög kjol" och lite sminkprylar..
Men inte att pengarna är slut ännu inte, härligt!

 
https://www.ginatricot.com/#/product/28295900
enkla stretch jeans, 199:-

Egna bilder kan jag lägga in sen..
Nu ska jag sova en timma tills Björnbaby kommer!
Pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0