Fredag!

Hejhej :)

Slutade kring elva idag men satt kvar tills ungefär efter ett och väntade på Kicki.
När hon slutade åkte vi hem med Björn och Joel som skulle mot Råne :)

Idag så har jag inte hunnit göra någonting sen jag kom hem,
jag och Kicki har bara legat i min säng och lagt in massa bilders..
Som jag tänkte att ni ska få kika på nu ;)

Efteratt jag lagt in bilderna så blir det lasagne käk
sen drar jag och Kicki på brottningen och kör lite styrke (Y) :D
..bäst att räkna med träningsverk i helgen!.. oops

Här kommer dom!

-I FREDAGS!











-haha!!






Såådäär!

Varit i Ale och Råne hela veckan..
Igår blandannat kom kom Joel Nathalie Kristo och en till tjej förbi till oss i Ale.
Var i garaget ett bra tag och gorma på :p

Nu ska jag vara social med alla andra här i aphuset!
Puss och hejs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0