haha!

Justdet..
Inga bilder på kläderna inte.
Jeansen är så enkla och dom har ni redan sett..
Men dendär jävla kjolen eller vad man ska kalla det var för LITEN!
Fyfan så jag fick kämpa, men jag fick inte på eller av mig den själv.
Så vem fick ingripa, om inte Björn :p
När jag väl fick på mig den på något vänster så fick jag inte av mig den,
den gick varken över höfterna eller brösten eller axlarna.
Tillslut var det nära att den klipptes upp hela skiten,
men efter många om och men fick jag av mig den och nu ska det bytas storl!
Så måndag = stan för mig efter skolan.. Sen bär det nog av till Ale :D
..det var ett HELVETE! ellerhur?

Nu ska jag börja på mina kvällsplaner som jag skrev, tänkte försöka hinna plocka ihop i rummet lite också innan jag går och lägger mig + att mitt lakan måste på.
Mamma fick ingripa och tvätta hela min jävla bäddmadrass och allt här en dag, doris var en spyfluga.. I MITT RUM! Hojja hojja, som tur var var jag inte ens hemma under dom dagarna.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0