hejhallåihålet


Ligger i min ensamhet här i min bed :p
Björn jobbar imorgon på morgon, där kom förklaringen..
Ikväll har man tagit en nykter kväll, bortsett från EN liten enstaka öl :)
Just nu blev jag less, så jag haffa ett cola glas och gick och la mig.
Igen musik behöver jag då spela själv,
hörs nog från dom andra som är i dimman inne i köket! :p
..skönt att slippa vara baktis imorgon ;) hihi! -en fuling!

Ser att ni helt och hållet ger upp min blogg när jag är så dålig på uppdateringar,
men nu försöker jag iallafall komma med lite. Mer har jag inte ;) hehe
Dåligt av er!
..dåligt av mig :$

Det blev som jag trodde, ingen styke efter maten.
BÅDA banga ur ;)
Men imorgon, då jävlar! Någonting ska då hända iallafall!
Först och främst ska jag då sova ut, tills jag vaknar.
Inte plågar jag mig upp inte för lite styrke istället för go sängen.. ohh nej!

Tiden går fort :) 8 månader idag (15:de)! <3
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0