kväll

Haft en riktigt bra dag..
(om man bortser från skolan, som vanligt)

På bussresan hem så satt jag och Siri just vid dörren,
vad händer när en hoppat av och bussen far vidare mot Råne?
Jo, dörren far inte igen helt så vi fick åka med halvt öppen dörr..
Och det var ju inte en kort bit!
Hann bli litte små kallt om fossingarna ;)

När jag kom hem hade mamma lagat jättegod mat :)
Kött och pressad potatis blev det!
Efter käket tog jag Siri och Agnes en promenad till brottis för lite styrke.
Skönt det känns nu i efterhand att ha tränat!!
Vi körde ben mage och rygg, så imorgon får jag räkna med träningsvärken.
Väl klar på brottis tog vi promenaden hem och gick för att kika hockey.
Men knappt att vi såg någonting,
vi tre Kärra och Roffe satt mest och svammla på.
I sista perioden blev jag less och gick hem,
sanningen var den att jag vart sugen på varma mackor.
Men inte att jag gjort några ännu, jag käkade en hel paprika iställlet :D hihi



Agnes skulle göra varma mackor och sprang för att slå Siri som satt i soffan med fransk-påsen. Vad händer, hon fastnar med lilltån (ostbågen) i fåtöljen som är bredvid och Siri får ta emot henne. Fyfan så vi garva :)
Ni måste uppleva det själv för att skratta säkert.. Men ni som förstår, ni fattar om jag säger så..

Måste säga att jag ligger bara och NJUUUUUUUUUTER av min sovmorgon som jag har imorgon. Jag börjar kvart i tolv så då kan jag minnsan ta elva bussen till plugget imorrn =) SKÖNT!
Bara därför ska jag sova nu så jag får sova mångamånga timmar inatt!
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0