måndag

skola och jag är hemma pga av en helvetes mensvärk..
Ska ta och plugga på lite till förhöret vi hade idag i varmkök.
..lär få göra det imorgon istället :)
Vaknade idag kring nio tio tiden av att mami ringde,
just efter det kom Björn från skolan.
Så klart for han lika fort och jagade,
då gick jag ner och fikade en liten frukostmacka och nu ligger jag här.



Igår käkade vi lax och pressad potatis här i Ale, gott!
Samt lite för och efterrätt :p
Halv nio slog vi på "I en annan del av Köping", det är såå bra :D
-Jag har inte ont i munnen! Jag har ont i käften!!
Nio började Johan Falk - Vapenbröder,
men så klart somnade både jag och Björn..



Idag blir det Råne,
får se om Björn följer med eller om jag åker buss :)
..see yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0