Nyårshelgen!

Förlåt för ett dåligt uppdaterande,
men ni alla kan väl förstå varför ;)


Nyår tror jag aldrig jag har haft så roligt som den kvällen.
Vi var grymt mycket folk och vartenda en säger att dom själv hade kul :)
Tänkte beskriva kvällen med hjälp av bilder..



LGF-skyltarna :P
Haha, Sabina och sina epapojkar.. Där förklarades örhängena som hon fick
av Malin och Carro på nyår ;)





haha :p


Mallan!





Synd att vi inte knappt några bilder på när vi var allt folk :)
+ lite dance bilder hade ju inte varit allt fel när det var så grymt roligt :p

Igårkväll var vi lite folk här :)
Björn kom även hit kring klockan två igår natt + Majven Oskar och Sebba.
När klockan var halv fem började vi koka mackaroner och somnade klockan sex.
Vaknade klockan halv fyra imorse, eller idag!
Konstigt att jag inte är ett dugg trött, kan hända att man sitter upp och kikar hockey :)







Hihi, om man ändå kanske skulle försöka sova nu,
eller kanske se om hockeyn börjat eller när den börjar.
Jag har ingen aning, någon som vet?
Mer bilder kommer imorgon från lite övriga grejjer :D
Funfun!

Puss (och) godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

fy vad ful du är

2010-01-06 @ 15:34:03
Postat av: Sofia

Fan vad fegt att kommentera anonymt och skriva sådär. Kan ju inte vara annat än avundsjuka! :P

2010-01-08 @ 01:48:54
URL: http://karlander.blogg.se/
Postat av: Ännika

Förmodligen är fjanten som kommenterat anonymt bara avundsjuk på dig Emmelie för att du är så mycket snyggare än henne!

So long fucker :D

2010-01-20 @ 15:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0