Onsdag

Måste börja ställa om dygnet nu igen!
Fyfan för skola på måndag :S
Somnade sex imorse och vaknade två på dan.
Var inte så farligt sent vi vaknade, men ändå :p

Igår for jag Carro och Kicki och körde Sabina hem på Björx,
och Björn till Joel för att dom sen skulle ut på Grace.
Hem och vara med Siri och Sofia ett tag hos Carro.
Sedan for jag Carro Johanna Lina och Isabelle till Marie,
efter det bar det vidare till Räkan där det var massa folk :)
Inte så kul när man nästan var nykter men ändå.
Klockan tre for jag med Stefan till stan för att hämta upp Björn,
ohhh så full han var. Men behöver jag inte säga.


Jag Sofia och Tequila bakom gallret i Carros fina Golf :P


Carro och Siri där fram i vrålåket!
Vi fick oss en liten skratt-tur om man säger så ;)




Man var ju inte alls redo för fest, lite osminkad och fin :p




Idag vaknade vi klockan två efter att ha somnat sex imorse. (som sagt)
Eller iallafall jag..
Klev upp och käka, och kom på att vi kanske borde gå och se i bilen.
Jo, när vi kommer ut så är det hamburgerrester på mattan efter Björns måltid.
(Han somnade nästan i hamburgaren)
Sen hann han välta drickan några gånger utåt golvet osvosv.
Ojoj, vrekligen kul att se hur han sprang mellan bilarna och beställde i driven,
hoppa omkring på andra bilar och lite sånt kul. huum ;)
Nu ikväll har vi käkat chips + dipp tillsammans med en film.
För ett tag sen åkte Björn eftersom han ska jobba imorgon.
Tråkigt, men tror jag åker till Ale då imorgon. Längesen sist.

Förresten, tack för kommentaren!
Jag bryr mig -VERKLIGEN!
Tror inte att du som skrivit detta är så snygg själv!
TÖNT


Nu tänkte jag bädda ner mig lite bekvämare,
titta vidare och sedan nanna kudden -ENSAM!
Tjolahejtjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0