söndag, åter igen

Ohh, helgerna går såå fort..
Men INTE denhär!

Haft världens tråkigaste helg.
Varit med älsklingen är ju positivt,
men fan så tråkigt jag har haft det när alla andra varit ute.
Gud så man vill fylla 18!
Ett bra tag kvar dit.. :/
Varit grinig precis hela helgen, jag kan verkligen inte bara sitta inne en hel helg!
Den enda jag gjort var att förlja med Björn till Bröndön och köra fem storbrudar.


Idag har jag iallafall fördrivit tiden med lite hund-passning!
Varit till ängen tillsammans med Kicki och hundarna Selma och Doris.
Vi var där ett bra tag och efter det gick vi hem, fixade vi lite ved och lite sånt :)










haha, det var allt för idag :p
..nu ska jag gå till garaget och se/hjälpa Carro och Kicki när dom tvättar fälgarna som satt på Carros klockade bil!
Efter det blir det en hemlighet,
då ska jag minsann tjuvspela lite Sims ;) Kul! hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0