Söndag!

Ursursurs..
Måste säga att det är tragiskt så fort lovet gått.
Sista timmarna av lovet kommer att spenderas med mig Älskling <3
Åker till Ale senare idag med Lisa.
Före det ska jag hinna med en dusch, käka och packa..
+ att jag och Kicki har lovat att skriva ihop en skräcknovell åt Björn till hans svenska.
Tänkte hjälpa honom att få någon chans i världen att få G i slutbetyget.


Sånthär gör han istället för läxor :p hihi!


Helgeen har varit rättså nice!
I fredags hade vi "avskedningsfest" för Sabina som idag drog iväg till Stockholm.
(bilder kommer)

Lördag klev vi upp rättså tidigt också for vi (jag och Björn) tillsammans med Carro Sabina och pappa med alla skotrar på rally. Småkallt var det! Har tyvärr inga bilder från det, hade nästan slut ström på mobilen + att det var för kallt för att stå med händerna utanför hansken. Men nästa gång lovar jag bilder!

Ska börja bearbeta av min "att göra" lista nu :)
Pussiss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0