tjat

Jävla HELVETES väder..
Okej om det snöar, men det ska fan INTE blåsa!!

Jag tycker att jag alltid får tjata eller säga någonting dåligt om domdär helvete bussarna! Dom är ju för jävliga!
Idag på vägen hem tog den ca 1h och 20 minuter..
Det brukar och ska ta endast 40 minuter! GAAAH
åh..


Idag när jag kom hem var det tacopaj serverat, gode gott.
Åter igen hade mami fixat det gott igen :D
Efter käket kom Siri förbi en snabbsväng,
vi pratade litegrann tills hennes mat var severad och hon gick.
Nu ikväll ska jag se Robinson, det är extra program i veckan :p KUL
Sen ska jag städa mitt rum! "MYCKET KUL"
Ska också hinna med att köra lite med hantlarna, bara lite armar innan jag sussar.
Upp imorgon före tuppen och duscha och möjligtvis försöka ta sig till busshelvetet!

en liten facelook efter en hel dag som denna :p

Ovanligt va?! :O Äntligen kanske ni får se lite mer nya bilder
och inte bara gammel gammel som jag visar er hela tiden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0