Alltiallo!

Igår blev det vespatripp till Töre på cafeet, jag och Siri drog med varsin vespa och jag fikade en liten gobit och en dricka och sen åkte vi hem till Mira och hon bytte om och lite sånt och sen åkte hon och jag på min vespa mot Råne igen :)

Mira fick köra för att gon också var åkrädd, så jag offrade mig då :p


Det blev att börja fixa sig + dricka massa alkohol sen bar det iväg mot Boden Alive med lite folk :D
Kvällen var väl lite sisådär pga lite olika saker... somnade kring fyra hemma i min säng iaf, ensam.







Lägg märke till Siri där till vänster om ni alls vill ;)



Idag var det uppstigning klockan nio för att åka till Jämtön och göra naglar klockan tio.
Dom blev jättebra och jag är jättenöjd!

Hon var jätteduktig på att måla, tänk om man alltid kunde måla naglarna lite this!
-ringen fick jag av Björn när jag fyllde år! <3 Jag Emmelie Älskar Dig Björn


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fint det blev =) vad kostade de? //Malin

2010-07-04 @ 20:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0