Fredag kväll

Ikväll blev det ingenting speciellt, Malin och Linnea har varit förbi en sväng och pratat skit. Annika Kicki och Siri drog till stan mot Max men jag drog mig tillbaka :p

Idag har jag jobbat från 9.30 - 15.30 som vanligt :) Två veckor kvar, halva har redan gått :O Efter jobbet snacka jag lite med husvagnshyrarna Carro Mallan och Magnus, herregud vilket ståhej med husvagnen och dom på camping eller vars dom nu tog sig i Överkalix ;)

Tattarpacket ;)
Risig som få utvängdigt men jävligt fin invändigt :)

Efter lite gormande åkte jag och pappa till Jämtön för att jag skulle få göra om mina naglar (ni såg ju hur det såg ut med fyra borta och jätte mycket "utväxt" efter bara två veckor) så nu är dom hela och ommålade igen!

Nu ser dom ut like this ;)
300:- !

Nu ska jag nog ta och kika runt ett sista varv och sen försöka sova, guuuud ändå så jag ska sova gott inatt!! Less på att stiga upp nio varje morgon (vet att endel tycker det är "sent" för att ni kanske börjar sju men jag är ingen morgonmänniska :S) så nu när det är helg ska jag sova så länge som jag bara har orken till att ligga!
SKÖNT, tack och godnatt!
-får se om det bär av till Överkalix imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0