hohojaja

Kan väl börja med gårdagen, kommer knappt ihåg längre tillbaka!
A little bit confused right now.

Igår iaf.. Jobb 9.30 - 15.30, efter det blev det att käka en strips från Grillen till middag och sen drog jag Kicki Kristo Oskar och Emmelie och bada i Rörbäck. Kallt som saaaaaaatan! :S
Efter badet följde jag med Carro mot Törehållet där hon som är fodervärd åt Tequila (Carros hund) höll hus, hon var såå snäll lilla Tickan. Sprang lös och var i sin egna lilla värld, hon trivdes verkligen :) Skönt att se!
När vi ändå for åt det hållet for vi in i Töre och Miira en sväng för att lämna hennes jacka och hjälm som hon haft hos mig i någon vecka. Hann inte prata med henne så mycket, synd :S hon  har ju varit en vecka i Stockholm och åkte idag till Finlandet och blir där TVÅ veckor. Men tur hon hinner hem till LK (din lilla råtta;))
När jag kom hem hade jag ingenting och göra och ville inte sitta hemma så då for jag ner en väng till Ulf och Kristina där mami, Conny, E-L och Clara var men även Päenti och Dao. Så blev att ta en grogg med dom och sen hem till mig och därifrån mot Joel på "fest". Kan säga att det sög och allt folk var väl inte av den bästa sorten! Åkte hem lika fort ungefär.. Lika bra, jag var döööd imorse på jobbet!!

Idag efter jobbet käkade vi köttgryta och ris och sen bar det av till Kängsön för ett dopp i de blå tillsammans med Kicki Kristo och Oskar + min rosa badring som jag köpte i Cypern -06 :D tihiii!



Såhär ser mina naglar ut just nu..
Tappat fyra stycken, och exakt samma naglar på båda händerna :O
Aldrig ens varit med om att jag tappat akryl naglar när jag gjort tidigare.
Har iaf tagit bort målningen och målat dit en liten mer diskretare färg så mina korta riktigta naglar smälter in lite. Försöker iallafall!
Fick nog tid imorgon igen för påfyllning och nya naglar!
Det är det som är så bra med att göra hos en privat iställetför i stan där jag gjort tidigare. Direkt man ringer får man ju komma :D!

Lördag till Söndag blir det nog Överklaix marknad :)

Nä nu ska jag gå ut på en röök! byebyethen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0