Måndag 5/7

Tack för den fina kommentaren Linno, dina naglar var också jättefina när du gjorde! :)

Idag var en dag av fyra veckors jobb avklarad!
Jag tror det kommer gå bra, det är absolut det mest tjill som går att få!
Kyrkan - Sommarvärd för er som inte vet.
Jag har trott att alla perioder är tre veckor, men eftersom det bara är två perioder som sommarvärd så hade första perioden tre veckors jobb och våran period FYRA = nästan 3000kr till i sommar :D -Härligt!!

Idag blir det bara att äta någon slags middag och kanske ta en dusch och sen sova, kan hända att jag går ner till Stefan och klipper hans gräs :) Jag tycker faktiskt det är roligt nu när han skaffat åkgräsklippare, men inte roligt om det gör som sist och bara stannar mitt i allt så jag ändå måste börja dra fram en gågräsklippare..
Ska nog gå prima!

Allt för denna gång!
Jo juste, måste ju säga att sommarcafeet har ju öppnat nere i Kängsön så åk nu dit och fiika. Tror jag ska hinna med det också. En gobit går väl kanske alltid ner, om jag har tur.
<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra, kom och fika mer! :) Bara kul med kunder så att man har nå att göra :D

2010-07-05 @ 21:43:03
URL: http://karlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0