Mer trafik!

Tjenna :)
Vill du ha "mer trafik" på din blogg så klicka in på länken och bli medlem vettja!
http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=emmelieskoog

Igår var jag och Kicki ute och snurrade ett tag med mammas bil :)
Efter det for vi hem och gick över till Siri och Agnes där även Sofia och Johan var också kom Snoppis förbi en sväng :) När klockan börja närma sig elva tänkte jag att jag måste gå hem och ta mig en dusch och sen sova men ingenting av det blev det utan jag for med Kicki och Kristo ner till Uffe och Krissan där dom hade en liten "måndags pub". Tog mig i säng lite senare än tänkt..


Dom åt grillat hos Engströms! :)


Haha, fan så vi fick skratta åt domhär två.
Dom gjorde upp en plan, om pappa tog ner kubben gjorde Conny sig redo för Kungen.
Träffa någon av dom? Njaa.. :P


Kom en jävla massa springande poliser och polisbilar förbi när vi satt och parta på campingen.
Nyfikna vart vi då allihopa, men kanske lite små scary när dom först sprang mot oss :p

Näni, nu vettefan vad som ska se här i världen..
Kanske ingenting alls.. :/
För övrigt tappade jag en lillfinger nagel redan igår, och jag gjorde om dom i fredags..
Fan så jag är dålig på att behålla dom, konstigt om jag tillochmed gnager och det är akryl!
(jag är en extreem nagelbitare :/)

Miss you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0