OJ! :O

Vad duktiga ni är på att läsa min blogg :)
Blev lite småpaff när jag såg statistiken!
äre många nyfiklingar kanske ;)

Idag har jag jobbat, inga besökare = knappt ingenting att göra. Allt pga dethär helvetes regnet!! Jaja, hoppas det regnar av sig nu och blir fint när jag blir ledig igen :D
Efter jobbet gick jag och tog mig en powernap + käkade pannkaka och nu ligger jag här igen och slöar på ensammen hemma medans alla andra drog på bilbingo i Niemisel. Orkar verkligen inte göra ett skit nu för tiden! :S
FA-AN VAD DET REGNAR NUU DÅ!
Vad ska man göra? Lika att ta självmord.

Igår efter jobbet käkade jag en strips från Napoli tsm med Kicki och efter det kom Skåne Malin och hälsade på en sväng :) En snabbsväng, för sen for jag och Kicki till stan och lämnade av Carro Vickie och Pär. Dom skulle ut på krogen, fast kan inte tänka mig att dom gick på färjan i regnet :P
När vi kom tillbaka från stan hade jag hunnit få i mig en öl men blev så trött fast tvingade mig vara vaken med en smirnoff till, och jag höll mig social till halv ett och efter det slocknade jag.

Vi satt här hemma på baksidan :)







Haha, eldandet gick lite över styr mot slutet :p


Mitt jobb består av:

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0