skratt

HÖJJ NU UPP, OCH MYCKE SKA DE VAA! :D¨


Igår satt vi och hade trevligt hos Erika och Tomas ett litet tag eftersom Tomas fyllde 35år :)
Vi käkade smörgåstårta, drack alkohol och snackade om vad som händer..


-Bilder jag får flashbacks av och kan garva i åratal åt, varje gång jag ser :P

Jag och Agnes i badet för väldigt många år sen :P
(Råkar dock ha massa bilder när jag hade min mörkhåriga period,
jag var väldigt blond när jag var mindre)


HAHA, jag döör!


Här var vi Line Dance proffs ;)
Kicki Jag och Sandra

Imorgon drar jag till Skellefteå, vad jag ska göra där ska ni få veta efteråt ;)
Men en till sak händer också imorgon!!

Världens bästa Sabina kommer :D
Antar då dock att alkoholhalten höjjs på söndagkväll!

Byebye ;)
-NU - försöka kasta i sig lite mat i magen.
-SEN - ev. dusch och lite sånt!
-IKVÄLL - ?


Kommentarer
Postat av: Linda

Söt Emmelie!! vilka fina bilder :):) Roligt att se kort från den "lilla" Emmelie också, snacka om att tiden har gått fort :):) Ha det bäst!! Kram

2010-08-04 @ 23:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0