söndag kväll..

Ska strax lägga undan datorn men tänkte först berätta lite om dagens händelser osv :)!

Jag Kicki Päenti Agnes och Oskar drog och badade i röberget en timma, det var skönt som fan när man väl doppat sig.. Men kan säga att det var myycket mer kallt i luften :S

Päenti var först i och doppa sig (efter fisken Oskar då förståss)


Agnes var en badkruka och badade inte alls..

Efter badet tog jag en dusch och drog till Töre resturangen för en burger med mami Kicki och Oskar :) nice! Sen när vi kom hem satt Agnes hos oss och skulle rigga kubbet tills vi kom, sen kom även Siri över efter vi kört en runda kubb och då satt vi bara och snackade skit! :D

Agnes tjilllar, like always!


Siri var lite trött och nere efter en helhelg i Kalix med dom typerna :P

Nu snokar jag endast runt innan jag ska sova och upp och jobba!




I kyrkan så säljer vi lite fika för dom som kommer och kikar så mami Andreas och Oskar kom om en sväng, kanske inte för sevärdigheternas skull utan kanske bara för att dom ville fika och ha ngt att gör :)
Ni borde också kika förbi och liva upp stället!
Seees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0