Tisdag

..och andra dagen avklarad.
Idag har vi byggt ut fårhagen, vi har fem små söta får som vi sköter om och matar två gånger om dagen som folk går och kikar på där nedanför kyrkan :p
Sen har det väl varit någon käft till, men inte många.
Men vädret då!! ÅH så varmt :D


Jag och Anna hjälpte Oskar att byta lite glödlampor :)



Fåren!
Tre lite större lamm, två fullvuxna ..ja vad dom nu heter!


Igår följde littlebrother med mig till fiket och fikade lite, idag ett tag efter jobbet for jag Carro och Magnus och rejsade för en liten go-bit :P


HAHA :P


Schtekare på oss alla tre! :D


Övriga slitochslängpics ;)




-Fia, jag är ju och fikar för fullt! :D
-Evelina, jo låten den blir niice! :D

Kicki knacka på mitt fönster och Agnes kom precis in i rummet, dom vill att jag ska komma ut!
Kanske vi drar ett dopp i det på sådär på kvällskvisten? ;)

PÖZZ!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha finiz jag är! hard work work!

2010-07-06 @ 22:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0