Torsdag!

OCH ENDAST EN DAG KVAR PÅ MITT SOMMARJOBB,
DÅ ÄR EN MÅNADS JOBB ÄNTLIGEN OVER!
Men shit, måste ju erkänna att det gått jävligt fort ändå :O

ToaskurarAnna på jobbet ;)


"Jag kan spela, jag kan spela" ;)


""Lyxlunchen" haha!


Vi var tvungen städa i kyrktornet :P
Anna var höjdrädd och jag djurrädd, fan så spindelnät!!


..gott om dötid finns det också!

I Tisdags umgicks jag med Carro Sabina och Marie :)
Vi fiskade (väldigt serisöt), for runt lite överallt, strandsatte oss till sist hos Carro med lite alkohol och massa trevligt folk :)










Igår vart den inte heller alkoholfritt, konstigt när det var onsdag :P
menmen.. det började med mig mami Kicki och Magnus, efter ett tag ramla det in fler och fler :) roligt hade vi som vanligt!

Jag rökte hela cigaretten utan att aska :P


Vi drack massa goda likör hotshoters ;)






Till helgen blir det nog lika stökigt :P
Det finns massa planer, men dom berättar jag när det sker!
Nu ska jag fixa naglarna, noppa ögonbrynen och duscha.. BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0