torsdagkväll = helg nästa!

Helgens bravader väntar!
Tror det blir Boden alive en sväng och lite sånt..

Denna dag har bestått av tjillande fram tills klockan sju då bilbingot i Niemisel :)
Jag for tillsammans med Krissan, Cilla och Kicki.
Krissan var det ända som fick en liten vinst på någon hundring och jag var en lite ynka ruta från att vinna 1000kr! Fan så besviken jag vart :P Sen hade det ju inte varit helt fel att vinna sisvinsten på 4000kr! ;) KOMSIKOMSI!!
Nu ikväll har jag varit till Töre tillsammans med det coola gänget Kicki Kristo Siri och Agnes. Vi var och Shell för en lite korvis och sen var vi en svängom till Mira och smed lite planer inför helgen och kanske våran påbörjade planering på en utlandsresa i Augusti! :D


Imorgon blir det fiket till Mira eftersom det inte blev sist för att ingen kom med, men ska försöka få med mig någon denhär gången iaf.. Måste färga håret också, sen drar jag nog till Boden alive en sväng på kvällen... i nyktert tillstånd faktiskt!.. tror jag? ;)

Puss och godnatt mina små tjuvtittare! hihi

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack! :)

2010-07-03 @ 00:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0