when I get older, I will be stronger!

Skellefteå? Vad jag gjorde där?
Haha, vi åkte ett gäng på tre bilar till Bodaborg och hade kul för en dag! :D
Många tror att jag skulle dit för trästocks, men icket!

Igår efter att vi kommit från Skellefteå så började suupandet :P
Vi satt först här hemma och drack, sen drog jag Malin Sabina Carro Magnus och Kristo vidare mot Magnus och däär blev det ju heeelstööööökigt :D ojoj så roligt vi hade! Vi var ju tvungen fira Sabinas hemkomst ;)
..men det fick jag ju såklart igen för imorse när jag klev upp klockan nio för jobb. Somnade inte försen fyra inatt så det blev håårt och tärt!



















haha! kristo tog lite fel jacka på hemvägen "tältet" :P
Sen nallade han lite blommor och var galen i att hoppa på bilar som stod på gårdar!
ojoj..

När jag ser på bilder såg jag helt spiknykter ut, men sanningen är nog kanske inte den..
Finns några gaalna filmer också sen igår, men dom vet jag inte hur man lägger ut..
som tur är ;)



För övrigt har vi bokat en resa till Egypten Hurghada!
I November åker vi ett gäng :)
Känns bra, förutom några undantag som dock ändrats..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0