15.20

Onsdag blev den sista dagen i Juni detta år ;)
Ser man på! Haha

Blev ingen fikasväng idag pga att Mira slutade tidigare idag, kanske lite roligare att fara imorgon då hon är där då man kommer :) Kanske inte är bara för fikat jag far, det är nog för att träffa Mira mest ;) För om man säger så, om inte hon hade jobbat där hade jag väl aldrig farit till Töre för att fika :P


Cafe-mästarn!


Idag får det bli en städa rummet dag, det blir bra tycker jag :)
Det lär ju ta ett tag när jag ännu inte klätt på mig, fastän jag varit upp första gången vid tolv och fikat osv. Kan hända att jag får på mig kläderna och hinner ta en dusch innan fem!
Efter det blir det middag, städ och lite uppackning av Kypas-packningen.


Puss alla glada!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0