Dag för dag...

Det är som sagt sommar, och sommarlov!
Så varför inte få vara lite ouppdaterad bland bloggeriet :P
-Men duktig är jag som iallafall bloggar och berättar det jag tänkt berätta ändå!

Eftersom att Kicki och Kristo då sov hos Carro från måndag till tisdag,
sov jag och Björn hos henne från tisdag till onsdag :)
Måste erkänna att det var endast mysigt och vara ensamma, förutom hunden då!

Tisdag innan vi for till Carro för lite hundvakt och sovning + mys med film och chips, for vi även och fiskade lite i Jämtön. Jag köpte ett nytt kastspö samma dag ännu tidigare på dagen så jag testade osv. Men jag har så dåligt tålamod när det gäller mygg så jag gav upp efter en kort stund ..då jag även fastnade också och blev less :p


Onsdag morgon åkte Björn på jobbet och jag stannade och sov tills klockan elva, då mami kom och hämtade mig och vi åkte och hämtade tången till hårförlängningen också cyklade jag även hem cykeln som stått vid busskuren i flera dagar.
När jag kom hem så var jag ute och fixade lite med mami + att min hårförlängning åkte i! :D

Mammas små roliga plantor

-mini växthuset som innehåller gurka, tomat, röd och gul paprika :)


Gurkorna börjar ta sig ;)


Morötterna också :D


...men äppelträden mår inte riktigt lika bra :p


Selma :)




Själva fastsättningen blev bra denna gång, kanske för att vi hade en riktig tång och inte bara en vanlig plattång.
Dock var det inte lika bra kvalla på detta hår som det gamla, så det var det ända jag vart missnöjd med faktiskt :)

..jo juste! nu kom jag på!
På kvällen så åkte vi mot Persön för lite hamburgerkäk, jag mami och Oskar.
GOTT VAR DET.

Torsdag åkte jag till Björn och var där tillspå fredag :)
Medans jag väntade på Björn efter bussåkandet in mit stan så hittade jag mig en BH och ett lipgloss från HM :)


Vi var och fiska efter middagen, där var även en stor snygg, men småscary hund och hälsade på.
Den hade gård alldeles brevid.

KANON HÄRLIG VECKA! =)

Fredag och Lördag får ni läsa och se om imorgon på morgonen, för nu blev jag trött och funderar på att gå och sova som alla andra i huset gjort :) Är det bara jag som har sommarlov och är vaken eller? :D:D

See yaa, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0