Dagen efter midsommar ;)

Igår vart det fullt ös här på Kummel med massa av olika typer av folkslag :p
Vi åt supergod mat, spelade kubb och drack en hel del mängd alkohol.
Allt var jättenice men jag knäppte inte en endaste bild! :S..





Här har ni iaf gårdagens bild åter igen :)
Den fick då stå kvar hela kvällen!



































I torsdags innan vi byggde våran fantastiska midsommarstång så var jag Siri Kicki Agnes och Oskar in på tivolit i stan en sväng :)


Mattan åkte jag Kicki Oskar och Agnes direkt när vi kom dit, jag började må illa av endast den och sen så var det bra för mig. Jag blir såå himla lätt åksjuk! :S


..men för Oskar var det så klart inte nog och någon vart tvungen åka med honom och det jobbet tog sig Agnes för ;) Efter det vart alla förutom Siri smått åksjuk och vi gick och köpte varma chips och drog nästan direkt hemmåt :D


Någon dag här i veckan lyxade vi till det med fyra lådor färska jordgubbar, glasslådor, vattenmelon, kladdkaka och saft :)




Älsklingen somnade på kökssoffan redan efter middagen, så när jag och Kicki kom hem från affären och hade fixat allting så tog han sig upp och åt lite efterrätt :) <3

Idag ska jag endast tjilla, får se vad som händer och sker!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0